Część 1: Rozwijaj swoją działalność i prowadź SEO



Rozwijanie własnego biznesu i potencjalnych klientów to dwa najważniejsze cele każdego przedsiębiorcy. Wzrost liczby potencjalnych klientów i rozwój biznesu idą w parze. Nie dostaniesz jednego bez drugiego. Wielu właścicieli firm, w szczególności start-upów, uważa, że ​​biznes i rozwój leadów zaczynają się od rozmów telefonicznych sprzedawców. Ten pogląd na budowanie biznesu jest przestarzały i nieudany.

Podczas gdy stare dobre telefony telemarketingowe nadal istnieją, większość komunikacji odbywa się online. Komputery i smartfony zapewniają ludziom 24/7 dostęp do informacji i do siebie nawzajem. Jeśli Twój zespół ds. Sprzedaży nie komplementuje rozmów telefonicznych za pomocą komunikacji internetowej za pośrednictwem poczty e-mail, mediów społecznościowych i SEO, w najbliższym czasie nie będziesz rozwijał swojej firmy ani liczby potencjalnych klientów.

Skrót SEO w ostatnim zdaniu mógł przyciągnąć twoją uwagę. Co ma wspólnego optymalizacja wyszukiwarek z potencjalnymi klientami i rozwojem firmy? Krótko mówiąc, dużo.

Dzięki łatwej dostępności do Internetu użytkownicy oczekują natychmiastowego znalezienia informacji i odpowiedzi na swoje pytania. Strony internetowe dostarczają treści zawierające te informacje, których użytkownicy szukają w pośpiechu. Istnieją jednak miliony stron internetowych w Internecie i nie wszystkie z nich pojawiają się w wynikach wyszukiwania. Pojawiają się tylko te najbardziej uznane i wiarygodne. W końcu użytkownik spieszy się z otrzymaniem konkretnych informacji, więc nie chcą marnować czasu na czytanie nieodpowiednich treści na stronie.

W tym miejscu pojawia się SEO lub optymalizacja wyszukiwarek. Za każdym zapytaniem wpisanym przez użytkownika, Google SEO lub robota wyszukiwarki indeksuje i zbiera dane z każdej strony publikowanej w Internecie. Pająki indeksują witryny, szukając słów kluczowych pasujących do słów używanych w zapytaniu użytkownika. Robot wyszukiwarki wykorzystuje formułę, aby następnie uszeregować pewne strony internetowe w wynikach wyszukiwania, które są widoczne dla użytkownika.

W marketingu w wyszukiwarkach ranking jest ważny. Każda firma zajmująca się marketingiem internetowym dąży do uzyskania własnej strony internetowej i stron internetowych swoich klientów do pożądanej pozycji w wynikach wyszukiwania # 1.

Dlaczego ranking jest ważny? Cóż, wracając do poprzednich punktów dostępu do Internetu 24/7 i oczekiwań ludzi co do natychmiastowych odpowiedzi i informacji, pierwsza garść wyników wyszukiwania zostanie przeczytana, podczas gdy te na następnych stronach będą prawdopodobnie ignorowane. W końcu, kto będzie klikał wiele witryn, gdy ich czas jest cenny i krótki?

Jedynie dzięki wdrożeniu dobrego marketingu internetowego z optymalizacją SEO swojej strony internetowej istnieje większa szansa, że ​​Twoja strona otrzyma jeden z tych najwyższych rankingów, a tym samym zwiększy liczbę odwiedzających witrynę oraz potencjalnych klientów i klientów.

SEO nie tylko zwiększa ruch na Twojej stronie, ale także przyciąga potencjalnych klientów zainteresowanych Twoją marką, produktem lub usługą.

Zacznij śledzić rankingi słów kluczowych za pomocą narzędzia rankingowego, aby monitorować wyniki swoich działań SEO.

Jeśli optymalizacja wyszukiwarek jest dla Ciebie obcą koncepcją, może być przytłaczająca, aby wiedzieć, od czego zacząć i co robić. Oto kilka prostych taktyk SEO, które możesz zacząć wdrażać, aby przyciągnąć uwagę robotów wyszukiwarek i uzyskać wyższy, bardziej widoczny ranking wyników wyszukiwania:

    Wykorzystaj słowa kluczowe

Doskonałym punktem wyjścia dla strategii SEO jest implementacja słów kluczowych. Po skonfigurowaniu konta w Google Search Console można uzyskać dostęp do przydatnego narzędzia do wyszukiwania słów kluczowych, w którym można znaleźć słowa kluczowe branżowe lub niszowe, frazy kluczowe i grupy słów kluczowych, które mają być kierowane i wdrażane w całej treści witryny. Podczas określania, które słowa kluczowe mają być kierowane, szukaj tych, które mają mniejszą liczbę wyszukiwań, ale wysokie wyszukiwania miesięczne. Osoby o mniejszej liczbie wyszukiwań oznaczają, że nie są tak konkurencyjne, więc Twoja firma ma większe szanse na ich ranking.

Możesz ulec pokusie, by sięgać po szerokie, krótkie słowa kluczowe i wyrażenia, ale tak samo wszyscy inni. Gdy zdecydujesz się na kierowanie słów kluczowych o długich ogonach (słowa kluczowe lub frazy kluczowe zawierające więcej słów, które są również bardziej szczegółowe), szanse Twojej witryny na wzrost rankingu, a ludzie, którzy znajdą i odwiedzą Twoją witrynę, będą bardziej zainteresowani Twoim produkt lub usługa.

    Napisz dobre opisy meta

Opis meta to blurb jednej lub dwóch linii, który pojawia się pod nagłówkiem klikalnej strony internetowej. Daje krótki opis tego, o czym jest ta konkretna strona. Długość meta opisu została wydłużona ze 160 do 300 znaków. Opisy meta dłuższe niż to są obcinane, czego należy unikać. Meta opisy mają być krótkie i zwięzłe. Są one również pierwszorzędnymi miejscami do wstawiania wybranych docelowych słów kluczowych. Pisząc opisy meta, pomyśl o użytkowniku sieci i pytaniach, które może zadawać podczas przeprowadzania wyszukiwania. Pozwól, aby twój metaopis był odpowiedzią na jedno z ich zadań

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Jak ożywić stronę, aby zwiększyć wzrost gospodarczy

9 faktów, które pokazują filmy stają się coraz bardziej widoczne w SERP