9 faktów, które pokazują filmy stają się coraz bardziej widoczne w SERP




W całym Internecie wideo stało się najbardziej apetyczną treścią. Nie wierz nam? Rozważ te dane:

    55% osób ogląda filmy online każdego dnia.
    Tylko YouTube liczy 1 miliard godzin codziennego korzystania z treści wideo na całym świecie. Pomyśl, ile miliardów więcej godzin wideo jest zużywanych w NetFlix, Vimeo i innych witrynach hostingowych.
    Facebook również generuje średnio 8 miliardów wyświetleń wideo dziennie.

A więc idź - wideo jest bardzo poszukiwane!

Najnowsze prognozy Cisco sugerują, że treści wideo pochłoną aż 80% całego ruchu internetowego do 2019 r., Jeśli już nie. Zużycie mobilnego wideo również wzrasta o 100% każdego roku na YouTube.

Wyszukiwarki -Google, Bing, Yahoo- zdają sobie sprawę z naszego rosnącego apetytu na treści wideo i wprowadzili nowe funkcje, aby zamienić internet w świat filmów!
1. Sugerowane klipy pojawiają się na stronie SERP

Czy zauważyłeś to jeszcze? Google oferuje filmy instruktażowe jako „Sugerowane klipy” do zapytań użytkowników.

Te sugerowane klipy są niesamowite. Wystarczy wpisać popularne zapytanie „jak to zrobić” w polu wyszukiwania (np. „Jak zawiązać koronkową koszulkę” lub „jak złożyć koszulkę”), a Google wyświetli film z odpowiedzią, której szukasz.

Co jest takiego wyjątkowego w tych polecanych fragmentach?

Sugerowany klip można obejrzeć na samej stronie SERP, a co najważniejsze, przeskakuje on bezpośrednio do sekcji filmu, w której znajdziesz swoją odpowiedź.


(Pamiętaj, że nie wszystkie zapytania dotyczące słów kluczowych „jak to zrobić” powodują wyświetlenie sugerowanego pola klipu. Uzyskaj więcej informacji na temat tych polecanych fragmentów w Google).

Sugerowana funkcja klipu może zwiększyć popularność treści „Jak”, umieszczając wyniki wideo bezpośrednio na stronie wyszukiwania.
2. Umieszczenie reklam wideo na Bing i Yahoo

Bing i Yahoo zaczęli umieszczać reklamy wideo w swoich wynikach wyszukiwania w 2015 roku.

Reklamy zawierają miniaturę z przyciskiem odtwarzania. Po kliknięciu miniatury reklama jest rozwijana i rozpoczyna się automatyczne odtwarzanie.

Wyszukiwarki inne niż Google umieszczają również treści wideo w swoich wynikach wyszukiwania, oferując marketerom więcej opcji. Dzięki reklamom wideo na stronie SERP marketingowcy będą mieli większą szansę na przyciągnięcie i konwersję potencjalnych potencjalnych klientów.
3. Google testuje funkcję automatycznego odtwarzania wideo w wynikach wyszukiwania

Niektórzy użytkownicy zgłaszali automatyczne wyświetlanie filmów w wynikach wyszukiwania, gdy przeprowadzali wyszukiwanie filmów lub programów telewizyjnych w przeglądarce.

Nie wszyscy użytkownicy będą mogli zobaczyć te filmy, ponieważ jest to część regularnych testów Google A / B. Ale wskazuje na to, że Google ma interes w wzbogaceniu strony SERP o więcej wyników wideo. Chociaż nie jesteśmy pewni, czy ta funkcja zostanie wprowadzona na stałe, z pewnością wskazuje na „preferencyjne traktowanie”.

Wyszukiwarki nieustannie starają się projektować wyniki wyszukiwania wokół treści wideo. W obliczu tak dynamicznego scenariusza kluczową kwestią dla marketerów staje się zrozumienie znaczenia pejzażu SEO wideo, który nieustannie się zmienia.

4. Facebook najpierw umieszcza wideo

Facebook to świat sam w sobie, z 2 miliardami użytkowników miesięcznie. Założyciel Mark Zuckerberg ogłosił już, że Facebook będzie próbował konkurować z Google jako wyszukiwarką.

Jeśli więc mamy uznać Facebooka za wyszukiwarkę, to i tutaj wideo wyróżnia się jako najbardziej wciągający format. Przeciętny post wideo w kwietniu 2017 r. Zdobył 12,05% całkowitej liczby odbiorców, a zdjęcia i linki otrzymały odpowiednio 11,63% i 7,81%.

Facebook lepiej prezentuje swoje rodzime funkcje wideo. Dodatkowo aktualizacje algorytmu Facebooka zapewniają preferencyjne traktowanie Facebook Live. Podczas gdy przeciętne zaangażowanie w transmisję na żywo i wideo na żywo nie wykazuje dużej różnicy, Facebook na żywo działa trochę lepiej.

Ogólnie rzecz biorąc, wideo może być najlepszym rozwiązaniem w przypadku aktualizacji algorytmu Facebooka.

Jeśli wskaźnik zaangażowania w treści inne niż wideo nadal będzie spadać, zobaczymy, że Facebook nieustannie go obniża, wyświetlając wyniki wideo w górnej części kanału informacyjnego.

Tak więc, kiedy myślimy o mediach społecznościowych jako wyszukiwarkach, treści wideo wciąż zyskują na znaczeniu w tej dominacji, ale z niewielką różnicą w stosunku do głównych gigantów wyszukiwarek.

Filmy na skróty rządzą na Facebooku, ale ostatnio pojawiło się ogłoszenie, że długie filmy będą miały pierwszeństwo w kanale wiadomości. Powiedziawszy to, Facebook nadal informuje, że najlepsza długość filmu zależy od celów marketingowych.

Zanim więc obrócisz swoją strategię wideo na Facebooku, zalecamy trzymanie się tego, co działa dla Twojej marki.
5. Google preferuje strony docelowe z filmami

Według badania Forrester, witryny z treściami wideo mają 53-krotnie większe szanse na awans na pierwszej stronie Google.

Jednym z głównych powodów tego magicznego zwiększenia rangi jest metryka „czasu przebywania”, którą Google wykorzystuje do oceny stron internetowych.

Metryka czasu przebywania wskazuje na zaangażowanie użytkownika w Twoją stronę. Im więcej czasu użytkownicy spędzają na swojej stronie, tym więcej

Popularne posty z tego bloga

Część 1: Rozwijaj swoją działalność i prowadź SEO

Jak ożywić stronę, aby zwiększyć wzrost gospodarczy